Kde naleznu fakturu k mojí objednávce STANLEY?


Jak to u nás funguje:
  • zákazník vytvoří objednávku, zvolí si platbu, způsob dopravy a odešle ji
  • obratem dostane zákazník potvrzení, že byla objednávka vytvořena. V případě, že takové potvrzení nepřišlo, buď se v průběhu objednávky něco nekalého přihodilo (např. neproběhla platba) a objednávka se neuskutečnila nebo toto potvrzení poštovní klient vyhodnotil jako SPAM a naleznete ji v této složce. Potvrzení zasíláme z e-mailu vario@kupdarek.cz Je to e-mail, který má naše společnost společný napříč všemi našimi e-shopy pro zasílání informací z našeho fakturačního a objednávkového systému. 
  • v případě, že vám dorazilo potvrzení o objednávce , dorazilo i k nám, k dalšímu zpracování
  • ihned po tom začínáme vaši objednávku připravovat k vámi zvolené přepravě.
    • pokud objednávka dorazí dopoledne do 10 hodin, odchází zpravidla ten samý den
    • v případě víkendu nebo státního svátku, odchází hned první pracovní den po té
    • pokud dorazí po 10 hodině, odchází od nás den následují. Ale můžete mít štěstí a odejde ještě ten samý den...  Záleží na vytíženosti skladu a času sběru balíků dopravní službou. Nemůžeme to však garantovat.
    • zásilka, v případě DPD, by měla být, za normálních okolností, doručena druhý den po předání, na vámi zvolenou adresu
    • zasilka přepravovaní společností Zásilkovna, je doručena v rozmezí 1-3 dnů od předání do přepravy
  • v čase předání balíků do přepravy, to je v momentě, kdy jsme si jisti, že balíky nastupují na cestu k vám, odesíláme vám o této skutečnosti informaci na vámi zvolený e-mail v objednávce. Tato elektronická e-mailová informace obsahuje následující fakta:
    • informaci o předání vaší objednávky do přepravy vámi zvolenému přepravci
    • sumarizaci objednváky
    • odkaz s číslem zásilky pro její další sledování, kde se v přepravě nachází
    • příloha ve formátu PDF DAŇOVÝ DOKLAD
  • v tento moment nad zásilkou "ztrácíme kontrolu" a jsme plně v rukou, pevně doufáme že správně zvoleného, spolehlivého a solidního, přepravce
  • zvolený přepravce vás potom už po svém, informuje o tom, jakým způsobem a kdy vám námi předaný balík do přepravy, bude doručovat
V případě, že jste se zaregistrovali a máte u nás svůj účet, můžete si doklad kdykoliv stáhnout. Je u nás bezpečně uložen. Navíc, s ohledem na záruku STANLEY 25 let, po vás tento účet v případě reklamace nebudeme požadovat. Doklad je tak vhodný jen k daňový účelům. 

Pokud by selhalo vše výše uvedené, napište nám na info@kupdarek.cz. Doklad vám zašleme.