ÚvodNejčastější otázkyNáhradní díly na produkty STANLEY® a jak je získat?

Náhradní díly na produkty STANLEY® a jak je získat?

Jak je to v případě náhradních dílů na produkty STANLEY®?

Náhradní díly na výrobky STANLEY® nebo jejich součásti, v rámci 25 leté záruky, jsou ZDARMA, pokud došlo k jejich poškození užíváním produktu. Platíte jen poštovné, dle aktuálního ceníku.
Úhradapoštovného je následně provedena po dohodě,  protřednictvím platebního odkazu, zaslaného na Vámi uvedenou e-mailovou adresu. 

Pokud došlo ke ztrátě dílu (kalíšku, těsnění, zátky, vybavení setu a podobně) je cena za díl následující:
  • těsnění - 50,-Kč až 100,-Kč z řady CLASSIC, ADVENTURE, GO a MOUNTAIN. 200,-Kč za těsnění na jídelní pasivní box
  • kalíšek, zátka, víčko a podobně - 200,-Kč  z řady CLASSIC, ADVENTURE, GO a MOUNTAIN
  • kalíšek a zátka z řady MASTER - 300,-Kč
Náhradní díly je také možné si vyzvednout  osobně ZDARMA v Centrálním skladu distributora značky STANLEY® .
Můžete si také zvolit naší maloobchodníprodejnu prodejnu. Jakmile bude díl na obchodě pro vás připravený, budeme Vás informovat. 
 
V některých případech, kdy požadujete náhradu za ztracený díl, může být náhradní díl poskytnut ZDARMA a to v případě takového dílu, který je sice vhodný jako náhrada, ale vykazuje kosmetickou vadu (lehce poškrábaný, s drobnou  "ďubkou" a podobně). Zákazník může být na tuto možnost upozorněn a musí tuto skutečnost akceptovat. 

Pro kladné vyřízení vašeho požadavku prosíme o následující: 
  • popis o jaký STANLEY® produkt se jedná (nejlépe účet, ale není podmínkou) 
  • fotografii poškozeného dílu. Stačí telefonem z více úhlů, včetně dna s údaji a poslat na e-mail nebo WhatsApp nebo Messenger....
  • jaký díl požadujete nebo jaký způsob vyřešní problému považujete pro Vás za optimální 
  • zavolejte nám, poradíme Vám a váš problém k vaší spokojenosti vyřešíme. Telefon v pracovní době +420 776 850 918
  • pracovní doba je pondělí až čtvrtek 8-15 hodin, pátek 8-14 hodin

Dále budeme od vás potřebovat:

  • adresu pro zaslání - způsob který si vyberete
  • telefon pro komunikaci s kurýrem/přepravní službou
  • e-mail adresu pro komunikaci s vámi

Poznámka: údaje na dně termosky, které svádí k tomu, že se podle ní dá produkt identifikovat, neslouží k identifikaci. Jde pouze o výrobní údaje. Pro přesnou identifikaci  nám poslouží vámi zaslané fotografie z víe úhlů a pohledů, včetně specifikace obsahu termosky nebo termo hrnku.