Jak uplatnit 25 letou záruku na STANLEY® produkty?

Nejudržitelnější výrobky jsou ty, které není třeba nikdy vyhodit nebo vyměnit. Proto značka STANLEY® již více než 100 let vyrábí odolné láhve, které lze používat opakovaně. Produkty jsou vyrobeny z nerezové oceli, která je jedním z nejlépe recyklovatelných materiálů na planetě. Díky tomu se společnosti Stanley podařilo celosvětově snížit potřebu výrobků na jedno použití. Značka STANLEY® si možná jako jedna z prvních uvědomila důležitost výroby trvanlivých a opakovaně použitelných výrobků, ale jde také o to, jak to dělá. Tím, že se značka STANLEY® v celém svém dodavatelském řetězci soustředí na ochranu životního prostředí a bezpečnost, se zavazuje k etické výrobě, snižování své firemní stopy a dodržování záruky, která znamená výměnu jediného dílu namísto celého výrobku, kdykoli je to možné. 

Záruka 25 let na produkty STANLEY® je jednou z unikátních, a na trhu ČR a SK velmi ojedinělých, vlastností produktů značky STANLEY®. Záruka se vztahuje na deklarovanou funkčnost produktů STANLEY® při jejich zakoupení, zejména se jedná o:
  • tepelnou výdrž pro studené a horké
  • těsnost ve všech polohách za každých okolností
  • funkci picích mechanizmů
  • mechanickou odolnost při běžném každodenním použití
  • případně dalších, v době koupě, deklarovaných parametrů
Pokud tedy produkt STANLEY® nesplňuje některé z těchto závazků, může se zákazník obrátit na prodejce, kde byl produkt zakoupen a ten vám pomůže s nápravou. Zejména v zákonem stanovené ve lhůtě. Případně, po uplynutí této lhůty, se může obrátit přímo na nás, distributora značky STANLEY®, kde určitě nalezneme řešení.

Je několik způsobů, jak vaše trable s produktem STANLEY® vyřešit. Pokud se jedná o těsnění, opotřebení dílu či jiné drobné závady, máme připraveny náhradní díly, které produkt přivedou opět do 100% stavu. Pokud díl není k dispozici, z jakýchkoliv důvodů, nahradíme problémový produkt podobným produktem STANLEY® z aktuální kolekce. A to vše v rámci záruky ZDARMA. V zákonné lhůtě 2 let včetně dopravy dílu či produktu ZDARMA. Pokud se jedná o ztrátu některé důležité součástky produktu STANLEY® nebo o  vyřešení záruky po uplynutí zákonné lhůty 2 let jedná se o placenou službu. Doprava bude v tomto případě hrazena zákazníkem. Podrobnosti k této službě naleznete zde

Záruka se nevztahuje na běžné mechanické poškození, oděrky, promáčknutí a podobně, které nebrání používání produktu STANLEY® a nemají vliv na funkčnost produktu STANLEY®

Jak uplatnit 25 letou záruku na produkty STANLEY®?

V případě nespokojenosti nebo prokazatelné závady na produktu STANLEY® se v první řadě obraťte na svého prodejce, tedy na toho, kdo vám produkt prodal. Pokud nenaleznete pochopení a pomoc, postupujte následovně.
Abychom ušetřili váš čas i náklady spojené s reklamací, napište nám e-mail případně použijte WhatsApp nebo Messanger na telefonním čísle +420 776 336 316 a ve zprávě uveďte následující fakta:
  • o jaký produkt se jedná - pokud nevíte přesný kód, stačí nejvěrnější možný popis (typ, velikost, barva...)
  • kdy a kde (u jakého prodejce) byl produkt STANLEY® zakoupen (pokud máte účet, prosíme o přiložení, ale není podmínkou). Pokud si nepamatujete přesně, uveďte alespoň rok pořízení.
  • jak vámi kontaktovaný prodejce záruku produktu STANLEY® řešil, v případě, že byl vámi kontaktován
  • uveďte závadu nebo důvod nespokojenosti s produktem STANLEY®
  • pokud je to možné, přiložte fotografie závady, pokud to možné není (například jde o tepelnou odolnost), zašlete fotografii produktu z více stran. Dno produktu, ač se zdá jako místo s nejvíce informacemi, nám pouze řekne rok výroby, nic jiného. Více nám řekne pohled na celý produkt a detail hrdla,zátky, kalíšku, madla podobně.
  • Upozornění. Opisovat údaje ze dna termosky je zbytečné. Ač se na první pohled může zdát, že ano, bohužel údaje na dně termosky neobsahují žádný relavantní údaj k identifikaci termosky. Jejich opsání nám nepomůže k tomu, správně určit její typ a zajistit tak správný náhradní díl. Jediný relevatní a důležitý údaj, který zároverň potřebujeme zaslat jsou písmeno a číslice viz obrázek
            

Pokusíme se dle sdělených údajů najít řešení. Pokud to nebude možné, bude potřeba produkt STANLEY® doručit, jakýmkoliv způsobem, na jedno z našich výdejních míst. Pokud preferujete zaslání jiným způsobem než je ZÁSILKOVNA,  zasílejte na Centrální sklad, pokud prefeujete produkt osobně přinést, můžete kamkoliv na uvedené výdejní místo. 

Po obdržení produktu vás budeme kontaktovat s návrhem řešení. Proto od vás budeme potřebovat:
  • kontaktní e-mailovou adresu
  • telefon
  • adresu pro zaslání vyřízené reklamce
Jak k nám vrácený produkt dopravíte? Zde je několik možností a je na vás jakou zvolíte.

Možnost č.1 
  • Produkt nám osobně donesete na jedno z našich výdejních míst, v pracovních časech jednotlivých výdejních míst
Možnost č. 2
  • Zašlete jakýmkoliv způsobem k posouzení na Centrální sklad : Jannai s.r.o. - KupDárek, Areál Big Box (budova B4 - 4.patro), Ve Žlíbku 1800/77, 193 00 Praha 9 - Horní Počernice
Možnost č. 3
  • zašlete prostřednictvím společnosti Zásilkovna a využijte naš prodejny, které jsou zároveň i výdejní místa Zásilkovny. Proto je odeslání na ně výhodné pro vás i pro nás
  • nejvhodnější, pro nás, je  prodejna KupDárek Prosek v nákupním centru Billa Prosek, ID provozovny 6722
  • v případě, že by tato prodejna měla plno, můžete využít prodejnu KupDárek OC Krakov, ID provozovny 6721 v nákupním centru OC Krakov Bohnice
Je to s největší pravděpodobností nejsnazší a nejlevnější způsob , jak nám produkty zaslat.