Jak uplatnit 25 letou záruku na STANLEY® produkty?

 Záruka 25 let na produkty STANLEY® je jednou z unikátních, a na trhu ČR a SK ojedinělých, vlastností produktů STANLEY®. Záruka se vztahuje na deklarovanou funkčnost produktů STANLEY®, při jejich zakoupení, zejména se jedná o:
  • tepelnou výdrž
  • těsnost
  • funkci picích mechanizmů
  • mechanickou odolnost a případně dalších parametrů
Pokud tedy produkt STANLEY® nesplňuje některé z těchto parametrů může se zákazník obrátit na prodejce, kde byl produkt zakoupen a ten mu pomůže. Případně se může obrátit přímo na distributora, naši společnost, kde určitě nalezneme řešení. Je několik způsobů, jak trable s produktem STANLEY® vyřešit. Pokud se jedná o těsnění, opotřebení dílu či jiné drobné závady, máme připraveny náhradní díly, které produkt přivedou opět od 100% stavu. Pokud díl není k dispozici, z jakýchkoliv důvodů, nahradíme problémový produkt podobným produktem STANLEY® z aktuální kolekce . A to vše v rámci záruky ZDARMA. Pokud se jedná o ztrátu některé důležité součástky produktu STANLEY®, jedná se o placenou službu. Podrobnosti k této službě naleznete zde

Záruka se také nevztahuje na běžné mechanické poškození, oděrky, promáčknutí a podobně, které nebrání používání produktu STANLEY® a nemají vliv na funkčnost produktu STANLEY®

Jak uplatnit 25 letou záruku na produkty STANLEY®

V případě nespokojenosti nebo prokazatelné závady na produktu STANLEY® se v první řadě obraťte na svého prodejce, tedy na toho, kdo vám produkt prodal. Pokud nenaleznete pochopení a pomoc, postupujte takto. Abychom ušetřili váš čas i náklady spojené s reklamací, napište nám a ve zprávě uveďte následující fakta:
  • o jaký produkt se jedná - pokud nevíte přesný kód, stačí popis (typ, velikost, barva...)
  • kdy a kde (u jakého prodejce) byl produkt STANLEY® zakoupen (pokud máte účet, prosíme o přiložení). Pokud si nepamatujete přesně, uveďte alespoň rok.
  • jak vámi kontaktovaný prodejce záruku produktu STANLEY® řešil, v případě, že byl vámi kontaktován
  • uveďte závadu nebo důvod nespokojenosti s produktem STANLEY®
  • pokud je to možné, přiložte fotografie závady, pokud to možné není(například jde o tepelnou odolnost), zašlete fotografii produktu z více stran, zejména dno s údaji o produktu.
Pokusíme se dle sdělených údajů najít řešení. Pokud to nebude možné, bude potřeba produkt STANLEY® doručit, jakýmkoliv způsobem, na jedno z našich kontaktních míst

Po obdržení produktu vás budeme kontaktovat s návrhem řešení. Proto budeme potřebovat:
  • kontaktní e-mailovou adresu
  • telefon
  • adresu pro zaslání vyřízené reklamce