ÚvodNejčastější otázkyNabídka STANLEY® v USA a v Evropě. Proč se liší?

Nabídka STANLEY® v USA a v Evropě. Proč se liší?

Nabídka produktů STANLEY® v USA, Evropě a jinde ve světě?

I přes to, že je značka STANLEY®globální značkou, každý trh-region nebo i země mají odlišné potřeby a požadavky na produkty. Pokud vezmeme jen Evropu,  tak se určitě bude lišit poptávku po produktu mezi Norskem a třeba Itálí nebo Španělskem. 
Proto se vždy potřeby jednotlivých regionů velmi liší a nabídka se jim musí přizpůsobit a naladit. Tento výběr je ovlivněn řadou faktorů  a není tak stanoveno jen tak "od stolu", ale na základě podrobných spotřebitelských průzkumů. Jedná se například o:

  • jiný životní styl (cestování autem, síť a hustota občerstvení, kempování, výlety do opravdové divočiny...)
  • jiné klimatické poměry (větší teplo - zima)
  • jiné sportovní aktivity (méně lyžařů více rybářů)
  • jiná popularita značky (historický vývoj)
  • jiné "publikum" (jiné zvyky a návyky)
  • kupní síla
  • věková struktura spotřebitelů

A spousta dalších "maličkostí". Dobrá zpráva je, že se rozdíly v sortimentu postupně umazávají a stále se produktová řada více a více sjednocuje. Ale 25 letá záruka STANLEY® platí vždy. Na druhou stranu je potřeba uvést, že značka není jediná a rozdíly platí u sortimentu značek napříč kontinenty.