Nabídka produktů STANLEY® v USA, Evropě a jinde ve světě?
I přes to, že je značka STANLEY®globální značkou, každý trh-region nebo i země mají odlišné potřeby a požadavky na produkty. Pokud vezmeme jen Evropu, tak se určitě bude lišit poptávku po produktu mezi Norskem a třeba Itálí nebo Španělskem.Proto se vždy potřeby jednotlivých regionů velmi liší a nabídka se jim musí přizpůsobit a naladit. Tento výběr je ovlivněn řadou faktorů a není tak stanoveno jen tak "od stolu", ale na základě podrobných spotřebitelských průzkumů. Jedná se například o:
- jiný životní styl (cestování autem, síť a hustota občerstvení, kempování, výlety do opravdové divočiny...)
- jiné klimatické poměry (větší teplo - zima)
- jiné sportovní aktivity (méně lyžařů více rybářů)
- jiná popularita značky (historický vývoj)
- jiné "publikum" (jiné zvyky a návyky)
- kupní síla
- věková struktura spotřebitelů