Jak vrátit produkt STANLEY® z e-shopové objednávky, pokud nevyšel výběr na 100%?

Vámi objednané produkty, i přes to, že jste výběru věnovali spoustu času a pečlivě vyhodnotili všechny parametry, nesplňují 100% vaše představy. To se stane. I mistr tesař se utne. Navíc, na takové vrácení máte i zákonné právo. Lhůta pro vrácení zboží z e-shopu je 14 dnů. 14 dnů od doručení pro oznámení a přiměřený čas na doručení produktu zpět k nám. Viz příslušný předpis

Není to tedy žádný problém a je velmi jednoduché takovou patálii napravit. Stačí následující kroky k tomu, abychom se za vás postarali a vše vyřešili k vaší spokojenosti. Podmínkou je vrácení produktu s původním obalem (nemyslí se přepravní), s originálními polepky, kódy atd., nepoužitý, a to s ohledem na hygienické předpisy, protože se jedná produkt, který přijde do styku s potravinami. Prostě tak, jak byste chtěli dostat produkt vy, v případě, že by ho již někdo před vámi vrátil, z podobných důvodů.

Jak nám dáte vědět, že taková situace nastala? Je několik možností:

Možnost č. 1
  • odpovězte na e-mail, který vás informoval o potvrzení objednávky případně na expediční e-mail s fakturou
  • oba e-maily obsahují veškeré informace o vás k tomu, abychom již vše vyřídili
  • stačí doplnit, co požadujete a který produkt, pokud jich je na objednávce více, chcete vrátit
  • přidejte číslo účtu, kam vám peníze za vrácené produkty můžeme poukázat
Možnost č. 2
  •  napište rovnou odtud na e-mail info@stanleytermosky.cz a uveďte následující informace:
    • číslo objednávky nebo faktury (naleznete v potvrzení objednávky nebo fakturu v expedičním e-mailu)
    • kód produktu, který chcete z objednávky vrátit 
    • v případě pouze jednoho produktu na dokladu nemusíte, bude vrácena částka za celou objednávku
    • přidejte číslo účtu, kam vám peníze za vrácené produkty můžeme poukázat
Jak k nám vrácený produkt dopravíte? Zde je několik možností a je na vás jakou zvolíte.

Možnost č.1 
  • Produkt nám osobně donesete na jedno z našich výdejních míst, v pracovních časech jednotlivých výdejních míst. Vrácení peněz proběhne následně, po vyřízení všech byrokratických úkonů, na vámi uvedený bankovní účet.
Možnost č. 2
  • Zašlete jakýmkoliv způsobem na centrální sklad : Jannai s.r.o. - KupDárek, Areál Big Box (budova B4 - 4.patro), Ve Žlíbku 1800/77, 193 00 Praha 9 - Horní Počernice. Vrácení peněz proběhne následně, po vyřízení všech byrokratických úkonů, na vámi uvedený bankovní účet.
Možnost č. 3
  • zašlete prostřednictvím společnosti Zásilkovna a využijte naš prodejny, které jsou zároveň i výdejní místa Zásilkovny. Proto je odeslání na ně výhodné pro vás i pro nás
  • nejvhodnější je pro nás prodejna KupDárek Prosek v nákupním centru Billa Prosek, ID provozovny 6722
  • v případě, že by tato prodejna měla plno, můžete využít prodejnu KupDárek OC Krakov, ID provozovny 6721 v nákupním centru OC Krakov Bohnice
Je to s největší pravděpodobností nejsnazší a nejlevnější způsob , jak nám produkty zaslat. Vrácení peněz proběhne následně, po vyřízení všech byrokratických úkonů, na vámi uvedený bankovní účet.