Jak dlouho budu čekat na mnou objednané? Kdy už TO tu bude? Stihnu ten dárek k narozeninám?
Často se nás ptáte, v jakém čase od potvrzené objednávky, expedujeme objednané produkty k vám.
Může nastat několik situací:
Produkty jsou skladem.
- Pokud objednávka proběhne v pracovní den, tj. od pondělí do pátku, do 9 hodin, expedujeme, předáme zvolenému dopravci, objednávku ten samý den. Z pravidla je tak, druhý den, maximálně den následující u vás. Ani DPD ani Zásilkovna negarantují čas doručení, ale většinou jim doručení, netrvá déle než do druhého dne od převzetí zásilky od nás.
- Pokud objednávka proběhne po 9 hodině, může se stát, že nastane situace viz výše, ale může se stát, že objednávek je ten den tolik, že se expedici ve stejný den nestihne a, odjede hned den následující.
- Pokud objednávka proběhne kdykoliv během víkendu, expedujeme hned v pondělí
Produkty nejsou skladem
Pokud objednané produkty nejsou skladem, takovou skutečnost potvrzujete před odesláním k nám v Košíku, může opět nastat několik situací:
- V případě produktů, které nejsou skladem, je expedujeme ihned po tom, co dorazí na náš sklad. Zpravidla výpadek trvá 1-2 týdny, maximálně měsíc. Pokud tomu tak je, snažíme se tento konkrétní výpadek avizovat v popisu produktu.
- Jsou produkty, o které je mimořádný zájem nebo jsou to novinkou v sortiment. Víme, že je budeme mít v prodeji, ale ještě neznáme přesné uvedení na trh. V takovém případě se nejedná o klasickou Objednávku, ale říkejme tomu například Rezervace nebo Předobjednávka. V takovém případě u produktu zmiňujeme, že se o takový produkt jedná a je u něj zpravidla uvedena i předpokládaná doba expedice - dodání.
- A potom je tu STANLEY Quencher, svojí povahou a celosvětovým zájmem o něj, samostatná kategorie. Pokud je skladem, expedujeme ho viz výše. Pokud skladem není, uvádíme jeho předpokládané naskladnění a snažíme se transparetně informovat o jeho dodání.