Jak je to v případě náhradních dílů na produkty STANLEY®?
Náhradní díly na výrobky STANLEY® nebo jejich součásti, v rámci 25 leté záruky, jsou ZDARMA, pokud došlo k jejich poškození užíváním produktu. Platíte jen poštovné, dle aktuálního ceníku.
Úhradapoštovného je následně provedena po dohodě, protřednictvím platebního odkazu, zaslaného na Vámi uvedenou e-mailovou adresu.
- těsnění - 50,-Kč až 100,-Kč z řady CLASSIC, ADVENTURE, GO a MOUNTAIN. 200,-Kč za těsnění na jídelní pasivní box
- kalíšek, zátka, víčko a podobně - 200,-Kč z řady CLASSIC, ADVENTURE, GO a MOUNTAIN
- kalíšek a zátka z řady MASTER - 300,-Kč
Můžete si také zvolit naší maloobchodníprodejnu prodejnu. Jakmile bude díl na obchodě pro vás připravený, budeme Vás informovat.
Pro kladné vyřízení vašeho požadavku prosíme o následující:
- popis o jaký STANLEY® produkt se jedná (nejlépe účet, ale není podmínkou)
- fotografii poškozeného dílu. Stačí telefonem z více úhlů, včetně dna s údaji a poslat na e-mail nebo WhatsApp nebo Messenger....
- jaký díl požadujete nebo jaký způsob vyřešní problému považujete pro Vás za optimální
- zavolejte nám, poradíme Vám a váš problém k vaší spokojenosti vyřešíme. Telefon v pracovní době +420 776 850 918
- pracovní doba je pondělí až čtvrtek 8-15 hodin, pátek 8-14 hodin
Dále budeme od vás potřebovat:
- adresu pro zaslání - způsob který si vyberete
- telefon pro komunikaci s kurýrem/přepravní službou
- e-mail adresu pro komunikaci s vámi
Poznámka: údaje na dně termosky, které svádí k tomu, že se podle ní dá produkt identifikovat, neslouží k identifikaci. Jde pouze o výrobní údaje. Pro přesnou identifikaci nám poslouží vámi zaslané fotografie z víe úhlů a pohledů, včetně specifikace obsahu termosky nebo termo hrnku.